ZAJĘCIA PROZDROWOTNE/ODPRĘŻAJĄCE

W grafiku oznaczone kolorem: niebieskim

YOGA

to taniec ciała i oddechu. Niepowtarzalna lekcja pozwalająca poczuć przyjemność bycia w ciele.
Esencją Flow Jogi jest nauka płynięcia z nurtem życia. Przepływ ten to umiejętność stawiania czoła wyzwaniom oraz zachowanie wewnętrznego spokoju w kontakcie
z ciągłymi zmianami, jakie przynosi życie. Na zajęciach Flow Jogi uczymy się harmonijnych przejść z jednej asany (pozycji) w drugą, sekwencja ułożenia ruchu stanowią całość dbając o rozwój mięśni ciała jak
i odnalezienie i poszerzanie swoich zasobów energetycznych poprzez świadomy oddech dający także dostęp do spokojnego umysłu. W trakcie zajęć każdy uczestnik pracuje z uszanowaniem swoich możliwości jak i ograniczeń. Nie ma miejsca na lenistwo, ale także  na wykonywanie pozycji ponad własne możliwości.
Flow Joga jest sztuką budowania kontaktu
z ciałem, zarówno poprzez asany (o określonej formie
z precyzyjnym ustawieniem ciała),
jak i spontanicznej ekspresji, poszukiwania swojego ruchu.

ZDROWY KRĘGOSŁUP

zajęcia, których celem jest wzmocnienie wszystkich najważniejszych partii mięśni oraz zwiększenie sprężystości kręgosłupa. Przy regularnym treningu można wyeliminować ból lub dyskomfort pleców, a także zapobiec ich pogłębianiu. Podczas zajęć bardzo ważne jest utrzymanie równowagi i skupienie się na technice wykonywanych ćwiczeń. Zajęcia Zdrowy Kręgosłup obejmują ćwiczenia: rozluźniające, stabilizujące, wzmacniające, równoważne i rozciągające poszczególne grupy mięśniowe. W zajęciach Zdrowy Kręgosłup zawarta jest nauka prawidłowego oddychania
i utrzymania odpowiedniej postawy ciała.
Bardzo ważnym elementem tych ćwiczeń, jest wykonywanie ruchów powoli i dokładnie. Zdrowy Kręgosłup to zajęcia dobre dla wszystkich niezależnie
od wieku, ponieważ kształtują naszą świadomość ciała, jak również wzmacniają wszystkie podstawowe partie mięśni, aby mogły odciążyć nasz kręgosłup w trakcie wykonywania codziennych czynności.

STRETCHING

zajęcia dla miłośników świadomej pracy nad ciałem. Skupianie się na rozciąganiu i rozluźnianiu mięśni            po treningu, zapewnia zwiększenie elastyczności                i gibkości, zwiększenie zakresu ruchu w stawach, nadanie mięśniom smukłego i zdrowego wyglądu, polepszenie ukrwienia, dopływ tlenu oraz substancji odżywczych do mięśni przez co szybciej następuje proces regeneracji. Polecane dla każdego.

PILATES

to ćwiczenia prowadzone tradycyjną metodą Josepha Pilatesa. Bardzo bezpieczne ćwiczenia angażujące głębokie mięśnie tułowia (mięśnie posturalne odpowiedzialne za utrzymanie prawidłowej postawy). Szczególnie wzmacniają mięśnie głębokie brzucha
i grzbietu. Systematyczne wykonywanie ćwiczeń Pilates poprawia elastyczność ciała oraz wysmukla sylwetkę. Ćwiczenia wykonywane są przy spokojnej muzyce              i wymagają skupienia i wyciszenia.                             Trening zdecydowanie dla wszystkich.                              Zajęcia te w niewielkim stopniu obciążają stawy – forma proponowana jest zatem nawet osobom po kontuzjach. Mogą je wykonywać kobiety w ciąży i osoby starsze.