ZAJĘCIA CARDIO / WYDOLNOŚCIOWE

W grafiku oznaczone kolorem: zielonym

CYCLING INTERWAŁ

jest to trening zawierający wszystkie techniki jazdy. Wpływa on korzystnie na rozwój układu krwionośnego i oddechowego oraz rozwój mięśni. INTERWAŁ poprawia system anaerobowego poprzez podwyższenie zdolności trenowania na progu mleczanowym. Interwały polegają na naprzemiennym poddawaniu organizmu wysokiemu i niskiemu obciążeniu. Okresy wzmożonej pracy przeplatają się z okresami mającymi na celu wyciszenie organizmu.

DYNAMIC CYCLING

charakteryzuje się średnią intensywnością. Podczas jazdy używamy średniego obciążenia na dłuższych płaskich odcinkach z wysoką kadencją obrotu urozmaiconych krótkimi podjazdami z niską kadencją obrotu.
Zawiera w sobie różne style jazdy. Wyróżnia się wysokim stopniem spalania tkanki tłuszczowej. Powoduje zwiększenie wydolności i ogólnej kondycji organizmu.

 

  

FUN BIKE

efektywny trening na specjalnych rowerach stacjonarnych prowadzony przez instruktora w rytm muzyki, przy zastosowaniu różnych technik imitujących jazdę na rowerze w zróżnicowanym terenie.
Trening o dużej intensywności. W trakcie treningu, do wyboru mamy różne techniki jazdy. Możemy zwyczajnie siedzieć na siodełku, ale także unosić pośladki nad siodełkiem. Instruktor zawsze informuje o tym, kiedy następuje zmiana sposobu jazdy. Celem zajęć jest spalenie tkanki tłuszczowej oraz wzmocnienie układu krążenia. Skierowane są dla osób początkujących oraz zaawansowanych.

FAT BURNER

skuteczny trening redukujący tkankę tłuszczową. Tempo jazdy na rowerze dobrane jest w sposób umiarkowany aby skutecznie spalać tkankę tłuszczową, poprawić wygląd sylwetki i polepszyć samopoczucie.              Zajęcia wspierające pracę układu oddechowego,układu krążenia,przyspieszające metabolizm.                              FAT BURNER to rodzaj treningu w trakcie którego energia czerpana jest ze zgromadzonego tłuszczu. Trening przeznaczony dla osób na każdym poziomie.