MODELUJĄCE / WZMACNIAJĄCE

W grafiku oznaczone kolorem: żółtym

ANTYCELLULIT

jest to forma treningu siłowego, którego głównym celem jest usunięcie niechcianego cellulitu. Zestaw ćwiczeń ma za zadanie pobudzenie przepływu limfy i usuwanie szkodliwych toksyn z przestrzeni międzykomórkowych. Zajęcia dają rewelacyjne efekty w spalaniu tkanki tłuszczowej, rozbijaniu cellulitu, ujędrnieniu i wysmukleniu ud, pośladków i brzucha.
Znakomite zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn, poprawiają siłę i wytrzymałość. Pozwalają spalić około 600 kcal w ciągu jednych zajęć.

BPU (Brzuch, Pośladki, Uda)

ćwiczenia wzmacniające i ujędrniające dolne partie ciała. Główny akcent w tej formie gimnastyki położony jest na brzuch i mięśnie nóg (biodra, uda, pośladki, łydki). Jest to trening przeznaczony dla osób, którym szczególnie zależy na wyrzeźbieniu i wzmocnieniu mięśni brzucha i talii oraz mięśni nóg, pośladków i bioder. Ze względu na intensywną pracę nad jedną partią mięśni, nie jest wskazany dla osób początkujących. Zajęcia te są również skierowane dla panów, chcących uszczuplić mięsień piwny i pięknie wyrzeźbić brzuch. Zajęcia dla średniozaawansowanych i zaawansowanych.

FIT FIGURA

to zajęcia, na których wzmocnisz mięśnie oraz wysmuklisz i wymodelujesz całe ciało. Ćwiczenia będą podzielone na dwie części: aerobową – pobudzającą spalanie tkanki tłuszczowej i część siłową – zwiększającą wytrzymałość i siłę mięśni, w której wykorzystamy ciężar własnego ciała oraz różne sprzęty takie jak hantle, piłki, obciążenia na kostki itp., Nie zabraknie też ćwiczeń izometrycznych, takich jak deska czy „krzesełko”,           które spowodują, że nasze ciało będzie odpowiednio wzmocnione.

PŁASKI BRZUCH

zajęcia ukierunkowane na spalanie tkanki tłuszczowej, modelowanie oraz wzmacnianie mięśni brzucha i mięśni pleców. Forma zajęć dla wszystkich!

SEXI PUPA

trening wzmacniająco-kształtujący wykonywany do rytmicznej muzyki. Zaczyna się rozgrzewką, a po niej następuje kompleksowy zestaw ćwiczeń obejmujący głównie dolne partie ciała. Regularne ćwiczenia zapewniają szczupłą sylwetkę: płaski brzuch, jędrne pośladki i smukłe uda. Ponadto wzmacniają mięśnie całego ciała i przyśpieszają spalanie zbędnej tkanki tłuszczowej, dzięki czemu jest to również dobra metoda, żeby rozprawić się z cellulitem. Ćwiczenia wykorzystywane podczas zajęć sexy pupa należą
do grupy muscle, czyli ćwiczeń poprawiających siłę mięśniową, elastyczność oraz kształt mięśni.
Zajęcia są bezpieczne dla stawów i kręgosłupa, polecane dla wszystkich.

SMUKŁA SYLWETKA

to ogólnorozwojowy trening całego ciała. Pierwsza część zajęć – wydolnościowa – pobudza, wspomaga przemianę materii i motywuje do dalszego działania. W drugiej części kształtowane są mięśnie ud, pośladków, brzucha, ramion i pleców. Rzeźbimy je, wzmacniamy                          i wysmuklamy, aby uzyskać piękną i smukłą sylwetkę.Możemy urozmaicać zajęcia, zwiększać ich intensywność i efektywność dzięki wykorzystaniu różnego rodzaju sprzętu, takiego jak hantle do rąk, obciążenia na kostki, stepy i piłki. Poprawa wydolności      i wytrzymałości. Fajna figura i wyrzut endorfin to skutki zajęć takich jak „Smukła sylwetka”

ATAK NA BRZUCH

 to zajęcia dla osób, którym szczególnie zależy na wyrzeźbieniu mięśni brzucha i talii. Trening ten gwarantuje optymalne warunki spalania tkanki tłuszczowej, wzmacniając jednocześnie mięśnie brzucha. To zestaw odpowiednio dobranych ćwiczeń, pozwalających na wyrzeźbienie wszystkich mięśni brzucha. Dla osiągnięcia lepszych efektów oraz urozmaicenia zajęć wykorzystywane są wszelkiego rodzaju sprzęty: hantle, stepy, piłki itp.
Trening ten ma na celu nie tylko spalenie nadmiarów tkanki tłuszczowej, odkrycie mięśni i ich wzmocnienie ale również gwarantuje prostą postawę i stabilizację kręgosłupa ,a więc coś dla tych, którzy pragną zabezpieczyć kręgosłup przed nadmiernymi obciążeniami związanymi z siedzącym trybem życia czy nadmierną ilością treningów, bowiem każdy trening kończy się solidną dawką  stretchingu.

DEEP WORK

to atletyczny, prosty, męczący, niepowtarzalny i zupełnie inny trening wyróżniający się na tle innych, zbudowany wg pięciu elementów. Holistyczny, funkcjonalny trening grupowy stworzony przez Roberta Steinbachera,
w którym brak sprzętu.
W deepWORK® sekwencje ruchu są skomponowane
w taki sposób, aby uzyskac zawsze połączenie między napięciem / relaksacją w połączeniu z ćwiczeniami oddechowych. Uczestnik trenuje we własnym tempie,
z własnym rytmem swojego ciała.

ATAK NA BOCZKI I RAMIONA

są to zajęcia wzmacniające, budujące wytrzymałość mięśni, modelujące sylwetkę, przyspieszają spalanie tkanki tłuszczowej zwłaszcza z BOCZKÓW. Zajęcia przeznaczone dla osób na każdym poziomie, którzy chcą wysmuklić talię, wzmocnić brzuch i wysmuklić ramiona. W trakcie ćwiczeń są wykorzystywane różne rodzaje sprzętu fitness.

FIT BALL

to zajęcia prowadzone na dużej piłce w tempie umiarkowanym, bądź spokojnym. Zaletą tych ćwiczeń jest podniesienie koordynacji, równowagi a przede wszystkim stabilizacji stawowej. Likwiduje bądź zmniejsza napięcia okolic karku i łopatek (tak często występujących u osób mających siedząca pracę), zmniejszenie dolegliwości w okolicach lędźwi. Wzmacniane są mięśnie, które odpowiadają                     za utrzymanie prawidłowej postawy.

BODY BALANCE

trening z wykorzystaniem dużej piłki. Poprawia równowagę i koordynację angażując mięśnie głębokie całego ciała. Kształtuje prawidłową postawę wzmacniając mięśnie grzbietu, brzucha i pośladków. Dodatkowe elementy stretchingu powodują rozluźnienie nadmiernie napiętych mięśni. Zajęcia przeznaczone      są dla osób w każdym wieku. Zarówno dla tych którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę z fitnessem jak i „weteranów” zajęć grupowych.