HIT - WYSOKA INTENSYWNOŚĆ

W grafiku oznaczone kolorem: czerwonym

CROSS

trening siłowo – kondycyjny. Jest to uniwersalny zestaw ćwiczeń przeznaczony dla każdego. Trening przeznaczony dla osób, które chcą spalić tkankę tłuszczową, wymodelować sylwetkę, poprawić wydolność i kondycję organizmu. Tutaj sprawność doświadczenie schodzą na drugi plan ponieważ w trakcie zajęć sami możemy wyznaczać sobie granice i modyfikować obciążenia.
Największą zaletą tego treningu jest to, że intensywność ćwiczeń jest dostosowana indywidualnie do danej osoby.

PUMP

zajęcia przeznaczone zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn, prowadzone z użyciem specjalnie przystosowanych do tej formy ruchu sztang. Zmiana obciążenia pozwala na dostosowanie treningu do możliwości szczególnych grup mięśniowych oraz indywidualnej siły uczestnika. Zajęcia łączą trening wydolnościowy i wzmacniający, dzięki czemu spalanie tkanki tłuszczowej kontynuowane jest nawet do 12 godzin po zakończonym treningu. Efektem jest wysportowana sylwetka, bez nadmiernego rozbudowania mięśni.

SLIDE FITNESS

to metoda ćwiczeń, która umożliwia sporą utratę kilogramów w krótkim czasie. Podobno polubiła ją sama Madonna.
Do prowadzenia tych zajęć wykorzystywane  są krążki filcowe.

TRENING OBWODOWY

jest to kompleksowy trening poprawiający ogólną sprawność fizyczną, kondycję i wytrzymałość siłową,
a także skutecznie redukujący tkankę tłuszczową. Podczas treningu wykorzystywany jest obwód
z poszczególnymi stacjami, dzięki którym angażujemy do pracy różne partie mięśniowe. Aby trening był skuteczny, między ćwiczeniami nie robimy przerw. Odpocząć można dopiero po zakończeniu całego cyklu. Ogromną zaletą treningu jest jego różnorodność.
Na zajęciach wykorzystywany jest różnorodny sprzęt sportowy m.in. hantle, piłki, stepy czy skakanka. Trening obwodowy to intensywny wysiłek zarówno dla osób początkujących jak i zaawansowanych,
ale przede wszystkim to świetna zabawa dla każdej
z Pań oraz Panów.